Slutspel i elitseriehockeyn!

2009-02-28 @ 23:32:57
Nu är det nära med slutspel...:thumbup: Kommer LHC att ta SM guldet i år? Jag är tveksam till det, tyvärr! Vem vinner då? Ingen aning. Så länge det inte är Djurgården eller HV71. Eftersom en vän är djurgårdare så retar vi varandra en hel del ;) & min yngsta moster är HV71:are ;) Om Färgestad tar guldet gör inget, jag gillar Färjestad, har alltid gjort. Men sen så är man ju lite lokalpatriot så då ligger LHC närmast hjärtat. Så är det helt enkel! :)

Heja Cluben!!!

Jag kommer sitta som på nålar under slutspelet... som vanligt. Gapa & skrika ingår också i paketet 'slutspel med Tudegård' :D I paketet ingår också en hel del gymnastiska övningar som te x hoppa upp & ner i soffan. Springa fram & tillbaka framför tvn är en annan övning. Och mycket , mycket mera :)

Så har vi den lilla doggen då förstås :rolleyes: Han gillar juh föga när matte hans hoppar upp & ner, tjoar , gapar & skriker som en dåre, med stort D dessutom. För varje gång som jag far upp & gapar så skenar han ut i köket & glor. Han tror han ska få nått att äta hahahahahaha... Han är gammal & hör dåligt, så han är van vid att vi tjoar som bara den när vi ätit färdigt i köket & det är hans tur att få nått att äta. Stackars doggen...:blush:

Nu är klockan läggdags!

Natti natti

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

vilken natt jag fick :S magsjukt barn misstänker jag. han har spytt 2 ggr. Tur att han ska hem imorrn :)

2009-03-01 @ 03:33:28
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0