Party....!

2009-02-20 @ 11:52:36
Känner att partyhumöret är på ingång.... ordentligt nu :D! Yeey! *tar ett par fåniga danssteg*
packat & klart för helgen är det sen klockan 9 imorse, nu väntar vi bara på att få komma iväg jag & Lovisa.

Lovisa löööövs the diskborste! Hon har diskat i 1½timme idag. Resultatet blev: swimmingpöööl in the kök! :S
Nice... :rolleyes:

Mamma, moi, fick ligga på alla fyra & torka golvet efter henne varpå hon säger att JAG är duktig & att det var roligt....! Verkligen!!!

Idag MÅSTE jag köpa trosor åt Lovisa. ALLA ligger i tvätten! Och hon har en tendens till att kissa på sig, men bara ytterst lite. Men tillräckligt för att hon inte vill ha trosorna då de faktiskt är blöta. Så det blir till att knalla upp till Klädjätten hemma hos mor idag & buy some trosor till min donna.

Måste kolla om det var söndag eller måndag jag skulle tvätta...

Idag ska jag handleda min lillebror i att göra s-tårta...!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0