Operation stor röj är påbörjad!

2009-02-28 @ 21:47:04
Okej jag ska motvilligt erkänna att det blev då inget stor röj på baksidan idag trots solen! :blush:
Men jag påbörjade operation stor röj inne!!! :thumbup:
Jag började i garderoben & i byrån, yeey för mig! Och jag måste säga att jag har skrattat gott åt mig själv idag. Vilka kläder jag hittade!!! Hahahahaha.... Kastade en hel del & en hel del ska Ts syster få. Sånt jag fortfarande tycker om men inte hinner använda. Jag lider av separationsångest, jag kan inte skiljas från mina kläder! Men nu ska de få ett nytt hem... :rolleyes:

Sen kom jag till underkläds delen... Den var lika rolig om inte roligare! :D Hittade en hel del jag inte trodde jag ägde!!! Jag trodde att mina ögon skulle ramla ur skallen på mig. HA! Jag äger tydligen underkläder av det exklusiva märket 'Victoria Secret' inte illa... Jag var ju givetvis tvungen att prova, men fan vad det kliar! Not nice! Fint att titta på, men inte ha på!

Imorgon fortsätter nog operation stor röj efter allt som ska göras imorgon. Busfabriken, ner till E & betala min nota, hem & laga mat, sen kanske jag kan fortsätta beroende på vad klockan är vill säga. Jag tror vi måste handla lite också. Sen sticker S förmodligen i väg en sväng på söndag natten & tisdag & onsdag jobbar han natt. Så det passar bra att handla imorgon då. Oh ja just det! En dammsugare måste vi hitta också! Min har haft en nära-döden-upplevelse idag. ;)

Nu börjar jag bli lite hungrig... det var ju ett tag sen jag åt mat... ska pallra mig ut i köket & fixa mig nått att äta.

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

jag ska skära sallad och mumsa i mig nu. hungrig efter all lek och kalabalik :D

2009-02-28 @ 22:21:44
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0