Ny blogg...

2009-02-09 @ 23:30:09
Då så... nu har min älskade vän T fixa min nya blogg. Det kommer mera bara hon har installerat alla program i sin dator efter att ha formaterat den idag. Vi har haft en riktigt mysig dag idag hon, jag, Lukas & Lovisa. Vi har ätit tillsammans, barnen har badat tillsammans. Det blev succé!! Jag höll dock på att få hur mycket vatten som helst hällt över skallen av min söta gudson L. Han hade fått tag i en stor skål som han hade vatten i som han sen sin tur tänkte hälla över mig när jag redan låg på alla 4 & torkade upp allt vatten på golvet. Det tackar vi för!

Gjorde smörgåstårta till svärfar som han skulle ha till styrelsemötet imorgon, men det blev inställt. Så nu har vi 2 smörgåstårtor i kylen... till vad? Trist!!!

Som sagt min älskade gudson har varit här idag & gissa om jag har pussat ihjäl han! Pussat massor, massor... Mmm så mysigt. Sen somnade han hos mig & man smälter ju ingenting... inte alls... Haha! Man vill inte lägga ifrån sig honom, jag hade kunnat suttit i evigheter med honom & bara myst. *myser*

Imorgon är det KBT klockan 10, känner verkligen att jag behöver det... vill inte gå in på några detaljer, bara att jag behöver det.
För övrigt händer det inte mycket imorgon... En vanlig tisdag... Kanske kan få ändan ur vagnen & borra upp sandsäcken?! Samt ta reda på vart i hela friden mitt piano har tagit vägen nånstans. Jag saknar det nått enormt.. Jag har väntat så länge på det nu...

Den 20/2 ska vi ut igen, jag & T. *skrattar för mig själv*  Mummiz ska med också. Förfest hos mamma...! Jag & Lovisa ska stanna hos mamma hela helgen, ska bli riktigt roligt & mysigt. Ser fram emot det!

Nu ska jag kolla runt lite på min fiiina blogg & se om det finns nått jag kan göra själv. Inte toppchans på den, haha!

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

God morgon gumman :). Nu ska dina andra smilies funka och jag ska strax lägga mig och vila en stund innan det är dags att sova :tired: Lukas somnade inte som han skulle inatt så vi har lite sovmorgon nu :) kan behövas. Installationen tog längre tid än jag trodde. men då passade jag på att göra köttfärslimpa :D

Puss darling. We love you

2009-02-10 @ 03:57:21
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0