mitt piano... *suck*

2009-02-14 @ 00:07:08
Mitt piano... *suck* :)
Så fint det är... där det står... med tillhörande pall med sammetskudde på.
Knäpp? Javisst! :rolleyes: Kär i mitt piano??? Absolut!!! :love:

Gissa om här ska spelas imorgon. Sovmorgon blir det inte för någon i detta hus!!! :cool:

Ett problem dock... Lovisa & jag kommer att slåss om vem som ska spela! Och hon med sin vilja...! Jesus!
Ska ringa & egga syrran min i motala imorgon & säga att nu är det äntligen här, MITT PIANO!!!

Efter 25 års önskan & dagdrömmande om ett piano så har en av mina högsta önskningar slagit in! :D
Otroligt! Jag tror knappt det är sant...:O

Vågar inte sova, tänk om allt är en dröm...! Då vill jag inte vakna upp!!! :tired:

Men jag känner mig ganska trött nu & så har jag lite ont i min lilla mage... För mycket kaffe & alldeles för sent.

Herre jösses! Hur kunde klockan bli så mycket helt plötsligt??? Nu måste jag sova!!!

God natt!!! Mitt piano... *skrattar gott*

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0