Mera bokrea, s-tårta & Philofax...

2009-02-25 @ 19:57:37
Idag när vi skulle handla till s-tårtan tog vi givetvis en tur in på Bokia... :D Och där blev det en philofax/plånbok åt moi!!! Happy, happy :love:

Den första jag tänkte ta var chockrosa, jag vet töntigt tjejjig men jag vill vara det ok?!? Den kostade visade det sig 495kr medans de andra som såg exakt likadana ut fast med annan färg kostade 395kr!!! Alltså.... rosa kostar 100 fucking spänn mer än marinblå, aprikos & grön. :mad:

Steget är ju verkligen stort mellan aprikos & rosa... *muttrar irriterat* Nå väl det blev en marinblå med en sur min inne på Bokia & med en kommentar som : jäääävligt fånigt tycker jag, 100kr mer bara för att den är ROOOOOSA!!! :mad:

Jaja... jag är ganska nöjd ändå :)

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Lovisa skulle säga stördnörd idag & jag skrattade mig fördärvad åt hennes försök, sen ringde vi moster Jenny & sa stördnörd till henne. Då fick vi heta Häxan Surtant! ;) *gapskratt*

2½ men...*asgarv* sååå bra serie så det är inte klokt! :love:

Idag började jag läsa boken Mindfulness... Nu vet jag hur det stavas också :) Jag vet redan att jag kommer att gilla & uppskatta den oerhört mycket. Jag kommer att ha mycket användning för den... Jag ska försöka läsa den lugnt & stilla & inte stressläsa den bara för att få börja med övningarna. Utan verkligen läsa den, ta in den SEN göra övningarna.. längtar tills jag ska få göra dem *nyfiken*

Men nu måste jag gå & ta ut linserna för jag tror de har fastnat.. :S

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0