Män....!

2009-02-14 @ 11:28:57
Jag blir såå trött på allt vad karlar heter! :mad:
Jaa jag är gnällig & jag har fasen i mig rätt att vara det också!!!

Jag storstädade igår mer eller mindre, dels för att pianot skulle komma & det var tvunget att flyttas om lite här hemma. Då kom också allt damm fram, så varför inte storstäd lite då?!
Sagt & gjort!!! Jag höll på hela dagen igår ända fram till klockan var 20.30 :tired:.

Men sen var det så fint här hemma & så vill jag ha det, åtminstonde ett par futtiga jävla dagar. Är det alldeles orimmligt??? Är det för mycket begärt:question:!

Sent i går kväll blev S hungrig igen & plockade fram knäckebröd & ost... Det såg ut som FAN på diskbänken. Och han har väääldigt svårt att torka av efter sig...! Jag sa åt honom att det var säkrast för honom att det inte såg likadant ut på golvet...

Nää då.. svarde han.

Så imorse...! Jag blir VANSINNIG!!!! :mad: :mad: :mad:

Visst fan var det grisigt på golvet i alla fall... ost, smulor, diskbänken var inte särskilt avtorkad heller...
Så jävla otacksamt!!! Och förbannat irriterande...

GAAAAAAAAAAHH!!!
Ska jag skälla ut han ordentligt eller ska jag bara slå ihjäla han???

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

slå ihjäl han hehe

2009-02-15 @ 02:03:37
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0