koma - död arm - ont - skit

2009-02-15 @ 10:13:47

Är lite i koma idag, svårt att vakna till känner jag.. :S Men efter 10 stora glas kaffe så ska jag väl vakna till?!? Eller??? Annars är det nått fel på mig... mer än vanligt då förstås:rolleyes:.

Jajaja.... jag har lite på min att-göra-idag-lista... men sen om jag kan genomför det idag är tveksamt just nu. Jag har väldigt ont i armen idag. Den lyder inte heller som den ska. Kan vara så också att morgon morfinet inte har börjat att verka ännu. Jag hoppas att det är det! Annars blir den här dagen mycket lång & trist! Me do not like that!!!



På tisdag ska jag till smärtenheten, klockan 10.30 :thumbup:. Om nervblockaden ska göras då har jag ingen aning om... vilket är en aningen läskigt :S

Men å andra sidan så räcker det ju med att de visar mig nålen så har jag själv fixat så att jag sover under proceduren. Med andra ord... JAG HAR SVIMMAT!!!

Satt & såg på djursjukhuset igår eftersom Lovisa tittade på barnkanalen. Där skulle de ta blodprov på pingviner av en anledning, hur som... Jag behövde bara kasta en blick på tvn sen höll jag på att svimma. Ändå satt jag redan ner i soffan... :bigeyes:. Makalöst! Jag & nålar går bara inte ihop...!

Så det blir ju inte så svårt att klara av nålandet av min arm på tisdag då jag ändå kommer att svimma så fort jag ser en nål. :D Bra, bra... Men de lär väl tvinga mig vara vid medvetande... Hujedamig!

Det kan ju också vara så att det bara blir en undersökning först... men jag vet ju som sagt ingenting om tisdagen... Jag har bara fått en MASSA papper att fylla i om än det ena, om än det andra... Detta underbara papperssamhälle!
Vad skulle folk ha för sig om det INTE fanns en massa papper att ständigt fylla i för precis allting? Snart måste man väl fylla i papper om hur många gånger man går på toaletten & hur ofta samt vad man gör där... :rolleyes:.
My gooooood!!!

Ännu värre vore det om man var tvungen att ansöka om tillstånd för att vistas i badrummet på egen hand... *hahahaha*

Totalt ointressant! Jag vet... men i brist på anant så hinner man fundera över en hel del ointressanta saker...:blush:

Nu borde jag äta frukost, klä mig & barnet... men... jag kan göra det sen också... :rolleyes:

Nu ska jag ringa syster yster i Motala & se vad de har för sig! :love:

//L


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0