Ingen bebis ännu...

2009-02-12 @ 11:13:55
Pratade med syrran igår kväll men då var det inget nytt på bebisfronten. Idag är hon hos frissan så jag antar att det inte har kommit igång nu heller. Nu är vi fler som väntar på bebis.. Det är jag, syrran & så hennes man då förstås;). Man går här & vankar av & an & hoppas på att något skall hända... men icke! Vi får allt vänta lite till.

Morgon började redan klockan 5 imorse:O då S hade migrän som hette duga. Han klarade inte av att hämta sprutorna i skåpet så jag gjorde det åt honom. Då förra sprutorna var lite galna & inte fungerade som de skulle vågade jag inte koppla ihop dem imorse. Jag överlät det på S. Han säger precis innan han ska ta den att det är nått fel på den, att den är trasig. Sen sätter han den i låret, som man ska göra, & trycker...

Då visade det sig att den faktiskt FUNGERADE. Varpå han drar ur den innan han har fått i sig allt. 'Aj, vad ont det gjorde! Det rinner på benet...' Nähä :O Ditt pucko, klart som fasen att det rinner på benet när du drog ur sprutan innan du fått i dig allt!!! Nästa spruta gick åt helsike.. den utlöste sig för tidigt (:P) & den sprutade ut allt medel över hela  sängen...! För tidig utlösning... *asgarvar*

Jag vet min humor är både låg, oanständig & en aningen sjuk...:rolleyes: men jag kan inte hjälpa det!

Svärfar fick komma hem hit med nya sprutor, tack & lov, som han hade fått av S för ett tag sen. Han säger att han tänker inte åka förrän han vet att S har tagit sprutan & fått i sig allt. Och nog fick han det alltid...!

Ett vrål & en del svordomar kom från sovrummet efter ett tag. Jag sa till svärfar att: nu kan du åka, för har han tagit den nu. Vi båda skrattade åt det hela.


Jag har lånat ut min vagn till T medans A är hos sin pappa så hon slipper köra omkring på en stor tvillingvagn med en unge i. Något jag ångrar lite smått... Lovisa får nu gå till dagis & jag kan säga det att det TAR TID!!! För vi måste kolla på alla pinnar, grenar, skräp, stenar, grus, snö & gud vet vad. :rolleyes:

Vi tittar hellre bakåt än framåt vilket idag höll på att sluta med att hon krockade med en lyckstolpe! Vi går väääääääldigt långsamt också för det finns ju så mycket annat att göra än att gå & titta framåt som sagt. Så JA jag längtar efter min vagn... I alla fall på morgonen när vi ska gå till dagis. I övrigt använder vi den aldrig i stort sätt.


Idag är det det berömda avstämningsmötet!!! Hujedamig!!! Största svårigheten är att tygla mitt humör... :S. Men det kanske inte är så konstigt heller när vissa inblandade parter har ljugit mig rakt upp i ansiktet & lurats. Medans en annan part skyller på att denna har fått mitt ärende överlämnat på sig. :bigeyes: Det är ju för fan över ETT ÅR sen!!! Skyll inte i från dig för att du inte har nån koll eller kontroll på det hela!

I all den här jävla utredeningen, rent ut sagt, så är det JAG som har legat i & på med för den delen, :D *hahaha* nu kom min sjuka humor in igen... Inte nån annan! Det är JAG som har tagit kontakt med alla inblandade parter & informerat om hur min situation ser ut, vad som har hänt & vad som kommer att hända fortsättningsvis. Det är JAG som har kommit med förslag & ideér som sen har ratats fullständigt. Jag har enbart motarbetats & mötts av inkompetenta idioter som inget vet, som inte vet hur de ska hantera situation eller har någon som helst jävla koll & kontroll!!! :mad:

Nu är jag så in i helvete trött på skiten att jag snart skriker rakt ut!!!

Men idag så kommer det bli lite av ett avslut, förhoppningsvis. Det är ju toppchans på att någon part måste jävlas ytterligare lite till bara för jävlandets skull... :thumbdown:.

Mötet är klockan 15... & jag försöker verkligen samla ihop mina utspridda tankar. Men det är svårt... har ju inte så stor hjärna *skratt*.

Återkommer senare om detaljer från mötet, om jag inte sitter häktad för misstanke om mord alternativt för förargelseuppväckande beteende!

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0