Full fart framåt...

2009-02-19 @ 09:35:02
idag blir det stressigt på förmiddagen & eftermiddagen. Först har jag en spelning & jag åker nu runt 11 snåret. Sen bär det av efter det till BilByter & skruva hyllor... Efter det, mat & träning. Sist men inte minst... Kväll! Jag är ensam ikväll då S jobbar i natt & imorgon åker jag & Lovisa till mamma direkt efter dagis & kommer hem på söndag. Gött som satan!! :D

Idag måste jag försöka nå Dr Adolfsson...! Det är ju lite akut... sen ska jag ringa försäkringsbolaget med...

Hur ska jag hinna med allt idag??? :question:

Nu måste jag skynda mig att göra mig i ordning,kasta i mig frukost, vippa i mig lite mera kaffe...

Later...

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0