Fredag...

2009-02-13 @ 11:18:23
Nu har jag fått lite distans till gårdagens möte... Men jag vill fortfarande bomba F-Kassan!:thumbup:
Maktmissbruk är en passande benämning på min handläggare just nu! Av nån anledning gillar han inte mig & har bestämt sig för att vara nitisk mot mig. Beror det på att jag har mera koll & kontroll över situationen än honom??? När det egentligen borde vara tvärtom.. Och dessutom så borde det väl vara han som kom med förslag & ideér inte jag. Kanske är det därför han inte gillar mig, för att jag behärskar hela situationen 200% bättre än honom.:question:

Märkligt....!

Hursom.... idag är det fredagen den 13, inget bra alls. Jag ska hålla mig inne & på en säker plats där inget kan hända eller gå fel. Med tanke på mitt flyt så... ja..;)

♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥

Idag kommer mitt PIANO!!! :thumbup: IDAAAAAAAAAG!!! Om det inte kommer så ska jag åka hem till den snubben & bränna ner hans hus på momangen :rolleyes:! Nu har jag väntat länge nog på detta piano. Hoppas det inte är så ostämt så man kan spela på det. Fast å andra sidan så är risken stor då att jag fastnar där för evigt. :rolleyes:
Jag har ju BARA önskat mig ett piano i en sisådär 25 år... så...:D

Den som väntar på nått gott väntar ALLTID för länge!!

#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#

I går tränade jag I ilska & för att bli AV med ilska... Idag får jag lida! Ajajajaja viiiilken träningsvärka jag har :S. Och som om det inte vore nog... imorgon kommer det vara ännu värre! Underbart!!!

Hur som... i alla fall har jag börjat få lite kläm på denna blogg vilket ger mig mersmak! Jag är nu totalt insnöad på denna blogg tack vare min älskade vän T. :D Återigen är det hon som drar in mig i en massa saker & sen blir jag torsk på det hela & vips så var jag beroende! :rolleyes:

Nu ska jag klura lite till på bloggen & se vad man kan göra för att sen strula till det fullständigt så T får reda ut det hela :D!
Då har hon nått attt göra... Jag tycker att jag är snäll som håller henne sysselsatt i hennes annars så sysslolösa vardag :rolleyes:!
Den kommer jag få äta upp!!! Tur att jag valde mina ord med smak då ;P!

∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞*∞

I morse när vi skulle gå till dagis, jag & Lovisa, var det 3,3 minus ute. Det kändes som 10!!! Så hur ska jag klara mig i vinter om jag fryser häcken av mig vid ynka 3 minus :question:. En mycket bra fråga... en mycket dum fråga också som kräver då ett mycket dumt svar. Men jag har inget på lut...hmm... Men som svar till mig själv:
KLÄ PÅ DIG ORDENTLIGT DÅ KVINNA!!!
Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! ;) No shit?!?
Jag frös i alla fall & kanske men bara kanske kan det bero lite på att fröken Lovisa inte är världens snabbaste donna på att knalla till dagis. Det ska tittas på än det en än det andra. Allt från kvistar, pinnar, gamla tuggummin & fåglar... :rolleyes:

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0