En snudd på vårkänslor när jag tittar ut...

2009-02-28 @ 09:55:21
Vilket väder!!! Så fint, så fint. Det är nästan så man får vårkänslor när man tittar ut. :love:
Kanske snart dags för GPP *gapskratt* GPP= Gräs Pippar Premiär!

Hrm...:blush: I alla fall... fint väder var det!
Lovisa vaknade klockan 6.30 idag! Nice! Jag var väl inte värst pigg så dags men det funkar ändå. Efter 10 glas kaffe så är jag på G igen :rolleyes:

Jag måste verkligen starta min dag med kaffe annars är hela dagen förstörd! Jag behöver bara en kopp, men kaffe måste jag innan jag gör nånting annat. Beroende??? Liiite kanske... :rolleyes:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Som det ser ut så kommer jag bli tvungen att låta min dog få somna in för gott i veckan som kommer.. ;( Usch vad detta gör mig ont i hjärtat... Jag vet att jag måste, jag vet att denna dag skulle komma men ändå... Han ska aldrig behöva lida! Han ska självklart få ett värdigt avslut, men det gör mig inte mindre ledsen eller mindre ont för det.

Han har levt ett långt & mycket lyckligt liv. Han hade inte kunnat få det bättre, men 15½år är ändå 15½år ;(
Jag orkar inte ens tänka på det nu... ;(

*************************************************************************************************************************************

Härom veckan så rensade jag ut ur Ls garderob & tog bort storlek 90/92 & plockade in storlek 98/104 istället. Det var hur mycket som helst :bigeyes:! Men mycket bra kläder & hon tycker det är roligt & spännande med nya kläder. Men sen igår när jag letade efter en overall till syrrans kommande lilla bebbe så hittade jag en papperspåse full med kläder i storlek 98!!! :O Hjälp! Jag får inte plats med mera som det ser ut just nu... Får rensa igen , prova & se vad som fortfarande är lite för stort för henne & plocka bort det till att börja med.
Jag själv skulle behöva göra en rensning i min garderob & i min stora byrå! Även bland skor skulle jag behöva göra en rensning...
I looove shoes!!! Jag & skor.. :rolleyes:

Det kanske jag skulle roa mig med idag... operation rensning!

Nä jag skulle ju röja på baksidan hade jag lovat mig själv igår... :blush:

Underbart! L leker med sin 'lek & lär' dator, & den är nu på FINSKA! Fattar noll, badboll! Men hon tycker det är roligt, men snälla finska?!? Jag gillar inte finska... Men ska hon fortsätta med finska så kan jag nog snart det språket med :D.

Sötisen själv som posar framför kameran! En riktig liten linslus det där:D. My little sunshine!!!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

liten sötis du :)

2009-02-28 @ 10:46:06
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0