En hel dag hos älskade mummiz!!!

2009-02-14 @ 21:11:25
Vilken fantastisk dag det har varit! :) Vi har varit hos mamma hela långa dagen. Kom hem vid 19.30 tiden som först. Lovisa har haft jätteroligt med Evelina & David. De har varit ute till & från & lekt massor. Jag bakade semlor åt mamma... Vi har inte gjort nått särskilt bara varit.. Mycket bus har det varit;) Jag & Jojjo hade ganska kul stundtals. Vid ett tillfälle skrattade jag så jag nästa trodde jag skulle kissa på mig. Jojjo vart skrämd & skulle säga att hon blev så rädd att hon fick en SAMMANDRAGNING, men säger istället att hon fick SAMLAG! :D Jag skrattade mig fördärvad, hon höll på att kissa på sig av skratt. Ja så fel det kan bli ibland... Men kul var det i alla fall.

Det var ett tag sen sist jag skrattade så mycket som idag...

När vi skulle åka sa mamma: Tack för idag, det var mysigt & roligt att ni stannade så länge! Detsamma kan jag bara säga!

Idag har vi spelat en hel del piano med förstås ;D. Men det kom väl knappast som en chock?! Men vi är 2 som vääääldigt gärna vill spela på detta piano *hahahaha* 2 starka viljor. Mamma & Lovisa...

◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊

Imorgon har jag tvättstugan klockan 17 för övrigt tänker jag inte göra nått speciellt. Jag skulle åka till Jojjo & ordna lite men jag får nog skjuta lite på det då jag har tvättstugan som sagt. Och det är så svårt att få tvättid emellanåt.. :( Måste tvätta helt enkelt! Och handla.. det skulle vi ha gjort idag men vi fastnade hos mamma så vi får ta det imorgon istället. Medicinen... måste också hämtas ut...!

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Jag tror jag håller på att bli sjuk ;( Det kliar fortfarande i halsen & gör ont. Och nu börjar jag bli snuvig också :mad:
Vilken skit!!! Jag vill inte vara sjuk!!! Vill inte, vill inte, vill inte...:S
Jag undrar vem som har smitta mig... hmm... kan inte komma på nån just nu. Jo min dotter är lite misstänkt faktiskt nu när jag tänker efter för hon är snorig. Dagis!! Det är DÄR bacillerna kommer ifrån... UGH!!

Melodiefestivalen... vad kan man säga om den??? Så jävla kass!!! Programledaren är så pinsamt töntig att jag kräks på henne & Markoolio är en stor besvikelse & totalflopp!

Men det finns en låt som jag fastnade helt för. 'What if' med bland annat tjejen som gjorde reklam låten för saab, 'release me'. Den trion var super bra!!! Me loved it!!

Men nu ska jag snart se Wallander & en smörgås med tillhörande te står med på tio-i-topp listan denna lördagkväll.

Nästa helg är det andra saker som står på den tio-i-topp listan... :D Oh yes!!!

Nu hör jag Lovisa luta åt ett underbara krupp hållet... denna kväll/natt kan bli myyyyycket lång i värsta fall... återstår att se...

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0