Dagen efter...

2009-02-21 @ 22:26:53
Bakis dagen! Ujujujuj...:S

Det blev fart på det hela igår & kul som vanligt hade vi skitkul :D.
Mindre kul idag dock. Men man mår ju som man förtjänar sägs det ju ;). Men jag glömde ta min medicin mot panikångesten & det ställer till det rejält! Usch så jag har mått idag ;( .!!! Värsta ångesten ever!!!

Känns ganska okej nu då men under dagen, my god vad jobbigt det har varit.

Evelina & Jojjo ska sova här i natt eftersom R jobbar & Jojjo vill inte vara ensam. Jag skulle ha sovit där men eftersom det började snöa var jag tvungen att åka hem eftersom vi inga vinterdäck har. Så Jojjo fick följa med hit istället.

Lovisa skulle sova på madrassen som var tänkt till Evve & så fick det bli. Mosters lilla skatt ligger nu i min soffa brevid mig & sussar så gott så. Vi har tittat på melodiefestivalen, den hade hon aldrig sett så det blev ju lite spännande för henne. Men hon satt mest & lekte lite med datorn. Hon ville skriva & måla. :D

S kom hem med början till migrän (?)... Kul...

Det snöar som satan ute & jag har lovat barnen att vi ska åka pulka om det är tillräckligt med snö & att vädret tillåter det hyggligt nog. Annars får det bli inomhus pyssel. Klippa, klistra, måla osv... :) Men sånt gillar vi ju!

På måndag kväll kommer Ronny hit, om det inte tillstöter några förhinder, med gitarren så vi kan test repa lite, känna på det hela lite grann & se vad vi båda tycker om det. Ska bli jättekul :D men jag ska motvilligt erkänna att jag är nervös! Hahaha helt sjukt men sant! Åh ja vi får ser hur det går...:rolleyes:

Jag måste ställa in städpartyt igen för det kommer ingen på det & de flesta har annat för sig. Måste komma ihåg & ringa henne imorgon eller ringa på hos dem.

Märkligt att jag inte är tröttare... jag borde vara det då Lovisa vaknade 6.30 imorse & jag har varit vaken sen dess... :S
Men jag känner mig sliten det gör jag... Jösses! Bara att inse att man inte längre är 20 ;). *suck* Vart tog ungdomen vägen:question:

Men nu börjar jag bli trött... :tired:

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0