Besöket på smärtenheten...

2009-02-17 @ 21:48:12
Idag har jag varit på smärtenheten & nu har jag ågren efter det. Anledning? Jag vägrade en av blockaderna som planeras göras på mig:(.

De vill sätta en nål i halsen på mig nära halspulsådern & via den vägen lägga en nervblockad.

Men... HELL NO!!!!

Alternativet är att de sätter en nål i handen på mig & via den vägen lägger en annan blockad. Skillnaden mellan dessa 2 blockader är att den via halsen ger smärtlindring från nacken & hela vägen ner till fingertopparna. Medans den andra via handen ger en smärtlindring från fingertopparna upp en bit ovanför armbågen. Kontentan av detta är: Den via halsen är BÄTTRE!

Men jag fixar inte den i vaket tillstånd inte med panikångesten, inte överhuvudtaget! Men jag vill... men vågar som sagt inte... :(. Söva mig går tydligen inte.. :( Ska ringa fråga för säkerhetens skull i morgon alternativt fråga om de kan tänkas droga ner mig ordentligt så jag kan göra den..

Känner mig så otacksam! Här har jag haft turen att få de bästa tänkbara läkarna, de mest underbara & förstående läkarna & den bästa tänkbara behandling & smärtlindring & vad gör jag? Säger NEJ :mad:

Jag vet att jag inte är den första & inte heller den sista troligtvis som har sagt nej till den blockaden. Men ändå.... med
F-kassan som en blåslampa i häcken på mig så borde jag inte ha haft nått val. Jag skulle ha sagt: okej... det blir bra...

Men.... HELL NO!!! :mad: Jag vägrade mer eller mindre. Vad har jag för rätt att göra så mot bättre vetande?

Åhhhhhhh ibland blir jag såååååååå trött på mig själv:tired:!!!

Idag är ingen bra dag alls... mår piss idag!
Känns som om jag ska explodera vilken sekund som helst...
Vill skrika rakt ut för fulla lungor, stortjuta för allt & ingenting... ;(

Varför blev inte mitt liv så som jag hade önskat att det skulle bli:question:.

Jag hoppas verkligen morgondagen blir bättre än den som har varit idag!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0