Äntligen är det här!!! Mitt piano...

2009-02-13 @ 21:31:54
Nu är det här & på plats, mitt älskade piano :love:! Som jag har längtat efter det!!! Men my god vad stort det var!!! Och inte tala om vackert & stämt... Underbart!!! :thumbup:

Lovisa spelade för glatta livet & med en sån inlevelse så det var inte klokt! :O
Hon sjöng & spelade, det var helt fantastiskt att se, Evelina likaså. De båda sjöng & spelade med en så inlevelse att man kunde inte göra annat än att le åt dom. Båda utklädda till prinsessor... :).

Både jag & Lovisa längtar till morgondagen för att få spela... :D Lovisa kallar pianot för det stora pianot. Och med det menas att keyboarden är den lilla..

Nu handlar visst allt om piano ;) Jag ska nog ta det piano... *haha* Så lååååg humor att det var askasst!

**************************************************************************************************************************************

För övrigt idag så har jag haft ett ganska så stort storröj här hemma. Jag har fixat i ordning verktygslådorna, sorterat & slängt en massa. Det behövdes!!! Sen har jag fixat lite grann i Lovisas rum. Dammat & fixat bokhyllorna i vardagsrummet. Plockat & fixat i stort sätt hela dagen.

Sen har ju Jojjo, Robert & Evve varit här sen klockan 16-20.15 cirkus. Mycket roligt & mysigt :). Vi käkade mat tillsammans, det blev lövbit, pommes, bearnaisesås & sallad. Allt gick åt, barnen fick hamburgare.
Sen har barnen lekt väldigt bra & jag är duktigt förvånad över att Lovisa FORTFARANDE är VAKEN!!! :O Hon har varit trött sen klockan 19 & Evve med familj åkte som sagt vid 20 tiden & klockan nu i skrivande stund är 21.21. Helt otroligt!!! Men hon är bra trött :tired:
Hon sover nog relativt länge imorgon bitti. Det är hennes mamma tacksam för ;D.

Jag har börjat få ont i halsen, det kliar & gör lite småont... men det är svårt att säga om det är halsen eller om det är så att min visdomstand är på väg att flippa ur igen :(. Det var länge sen det var något med den vilket jag är tacksam för. Dels för att jag har sån tandläkarskräck & för att det kostar skjortan varje gång. Jag får ju alltid inflammation... Pga tandköttsfickorna som gör att jag inte kommer åt att borsta lika bra. Där samlas naturligtvist alla bakterier & skapar en inflammation & en djävulsk värk. Skulle ju passa lagom nu till helgen...  Bara att avvakta & se tiden an... med min tur får jag båda två, tandvärk & halsont!

Nu tror ajg min prinsessa sover... filmen är slut & det är knäpptyst i hennes rum!
Japp hon sover som en stock!!! :thumbup:

Mycket skit på tvn ikväll... ska se filmen på 3:an i brist på annat. True Lies får det bli fastän att jag har sett den flera gånger. Den är ju ganska bra...

Men fasen vad det kliar i min hals!!! :(

Sluuuuuuta nuuuuuu!!!

Sugen på nått... men vad??? Nått gott... vad kan det vara???
:question:

Ska gå & riva lite i skåpen se om jag hittar nått. En kopp te blir det i alla fall för halsens skull.

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0