Vilken kick!

2009-12-02 @ 21:03:29
Ja precis, vilken kick! Av träningen, är sååå nöjd med mig själv just nu när det gäller just det. Jag har ju gjort mig ett träningsschema & för träningsdagbok. Ibland kan man känna att allt bara står still, inget händer liksom. Då kan det bli lite svårt att hitta motivation till att träna. Men nu har det gett resultat för min del! I like big time!

Det ger mig en extra kick att öka lite.. Vad mitt mål är vet jag in nuläget inte ärligt talat. Jag tränar för att jag mår bra av det. Självklart så vill jag ju se resultat av min ihärdiga träning.. Men det vill väl alla?!

Nåja hur som haver så kändes det för jäkla gött att se reultat idag!

Mindre bra blev det med Albin.. Han skulle vara här från idag till fredag då lillasyster opereras i munnen. Men Lovisa är sjuk & Albin var inte heller bra. Han ska antagligen ha tänder & då är det risk för att ingenting duger. Så var det idag.. Tyvärr.. Från det att han kom 8.30 till det att jag ringde hans far & bad honom hämta honom så kunde jag inte sätta honom i från alls. Inte sitta ner med honom i knät, inte släppa honom i från överhuvudtaget.  :( Så jag har burit runt på honom hela dagen & har har i stort sätt gråtit så tårarna har trillat ner för hans i kinder i floder. ;( Lill plutt!

Det blev inte alls som jag hade tänkt mig & sett fram emot, inte det minsta. Jag hade sett fram emot att ha honom & Lovisa också. Han skulle sova i hennes rum till & med & bada, leka & äta mat & gud vet vad mer :)
Men så blev det inte idag tyvärr.. Hoppas på bättre lycka nästa gång :thumbup:.

Men några skratt fick jag allt av honom trots att han var supergnällig & förmodligen hade ont i munnen. Han är ju så söt att hälften vore nog.

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0