Ute i snön!

2009-12-17 @ 23:01:58
Gud vad det har snöat!!! :O Maaaaassor med snö! Det gillar vi, Lovisa & jag i alla fall. Synd bara att det blåste lite kallt emellanåt men för övrigt var det mysigt.

Vi gick ut & åkte pulka & tefat. Lovisa åkte mest tefat tills det sprack! Haha! Då åkte hon kana på rumpan & ryggen nerför backen i stället :rolleyes:. Vid ett annat tillfälle så rullade hon ner med världens fart! :O Jisses vilken fart hon kom i & sen landade hon med ansiktet nästan ner i en snödriva. Men lika glad var hon för det . Så ju bara för roligt ut alltsammans. Ett par skridskor till henne skulle inte heller vara helt fel, tror det kan vara något som hon tycker är minst lika roligt.

Hon har skrapat upp sitt finger hemma hos mormor i förrgår på någon byrå. Ganska rejält också, men i dag när jag fick lov att byta plåster så såg jag att hon var ordentligt SVULLEN! Och inte lite det heller.. frågade om hon  kunde böja på fingret. Det kunde hon väl relativt men det gjorde väldigt ont. Så idag har jag fått påminna henne om att röra på fingret med jämna mellanrum. Få se hur det ser ut imorgon..

Ikväll vet jag inte vad det är med henne för hon bara vägrar att sova! Nu är klockan 23 & inte sover hon inte! :mad: Varför??? :question:

Det är förvisso inte långt borta nu men ändå! Hon borde ju ha sovit för länge sedan!

Ja ja hon är ju julledig nu ett par veckor så det är ju inte hela världen. Det är bara det att hon vänder sååå lätt på dygnet men det är svårare att vända tillbaka det tyvärr. :S

Det ger sig...

I Veckan som var gjorde jag ett kort på begäran av min darling vän T. Så här blev det!


Blev nöjd med det själv! :)

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

riktigt tjusigt blev det och uppskattat av den som fick det :))

2009-12-18 @ 08:29:53
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej. :D Vad kul att du hittat min blogg. Jag jobbar på restaurangen på Corren inne i stan, den som är för dom anställda.



Kram

2009-12-18 @ 22:01:07
URL: http://litenlinda.bloggplatsen.se

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0