Tok kallt idag..

2009-12-19 @ 21:49:11
Gud vad kallt det har varit idag! Vi som hade tänkt åka till stugan & åkte pulka & allt det där. Men om det var 15 minus här hemma så var det garanterat 20-25 minus i Kisa.

Men så ringde lilla Evve & frågade om hon fick sova här vilket hon fick. Men de är liite bångstyriga nu ikväll när det ska sova :rolleyes:. Men snart så är de nog på gång skulle jag tro..

Imorgon har jag lovat att Evve ska få baka sitt första pepparkakshus & få ta med sig det hem. Hon är överlycklig!  Lovisa har ju redan gjort sitt pepparkakshus så hon ska baka vanliga pepparkakor & måla dem med kristyr. Blir bra det där!

Svärfar har imorgon beställt drömmar av mig, så det blir till att baka det med :). Så kommer Lovisas faster Mia & farbror Håkan hit & fikar de också. De har ju kommit hem nu efter 3 veckor i Thailand. Ska bli kul att träffa dem igen. Det var ett bra tag sen...

'
Jag fick en massa hudvårdsprodukter av mamma idag :thumbup:. Nice!!! Så jag har vårdad mig själv från topp till tå! Hårinpackning, skrubba kroppen, skrubba fötter. Smörjt in mig med en väldoftande underbar bodylotion & smörjt in fötter med en fotkräm med doft av vattenmelon :). Gud vad det var underbart!! Känner mig så fräsch, nöjd & tillfredsställd!
Nice Nice Nice!

Mina naglar har jag också vårdat idag & dem är jag riktigt stolt över! Bara så ni vet! ;)

Men nu ska jag avnjuta ett mega stort glas med super gott te!

//L


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0