Pepparkakshus nr 3, drömmar & besök!

2009-12-20 @ 22:53:56
Idag har jag gjort mitt 3:dje pepparkakshus, denna gång så behöll vi det inte själva utan Evelina fick ta med sig det hem. Oj så lycklig & uppspelt hon var . Det höll på att inte bli nått alls då delarna var så mjuka & verkligen vägrade stelna alls. Så det gick sönder på här & där & höll på att rasa samman totalt :(. Och lilla Evelina stod & såg så orolig ut. Skulle hon få nått pepparkakshus eller ej?

Men jag lyckades någolunda räddad det något skadade & skeva huset :rolleyes: Hon fick pilla & plocka lite med det bäst hon vill & lyckan för henne var totalt fulländad i den stunden :D. Hon själv tyckte att hus var så fint så fint. Och bäst av allt det var HENNES! Så mission completed!

Samtidigt så bakade jag drömmar för Lovisas faster med man & farmor & farfar skulle komma & fika! Mia & Håkan har vi ju inte träffat på super länge eftersom de har varit i Thailand. Så Lovisa var glad att få träffa faster & farbror Håkan igen efter så lång tid.

När allt folk hade gått var det bara till att städa för herre jäklar så här såg ut :O :O :O!!!

Men det gjorde mig ingenting, städningen var klar ganska snabbt & jag hann träna med innan det blev för sent för det. HAHAHAHA & efter träningen syndade jag rejält! *dåligt samvete XL* Jag åt kebeb!!! Jag har inte ätitt snabbmat på ja gud vet hur länge sen.. så det var gott. Men inte så passande med träningen va?! HAH!

Det blir dubbel träning imorgon för att kompensera detta :rolleyes:

Imorgon blir det julklappshandling & annat smått & gott i ärende väg! Julafton ska vi fira med Lovisas farmor & farfar, Faster Mia & farbror Håkan, kusinerna Sebastian & Sabina. Och så får vi inte glömma det lilla loppkräket Chippen också! ;) Allt detta blir i Ljungsbro hemma hos Mia & Håkan. Mys!

Sen firar vi alla igen jul med Lovisas farbror Janne & faster Fia med kusinerna Ludvig & Cornelia på juldagen med paketleken. Mys igen! Jag äääälskar paketleken, höjdpunkten för som för barna när tomten kommer!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0