En himla massa luciafirande i dagarna 2!

2009-12-13 @ 20:50:23
Lucia, Lucia, Lucia! Eller som Lovisa själv har sagt SOFIA! Men nu har hon lärt sig att säga Lucia lagom nu när det är slut. :) Först var det Luciafirande på dagis i fredags & idag hos farmor & farfar. Vi fikade med en massa gott gott. Jag hade bakat banancupcakes med frosting, Sebban hade gjort nån annan kaka som var super god & Fia hade med sig knäck! :thumbup: Ett lyckat Luciafirande måste jag säga.

Jag misstänker att Lovisa är på väg in i en ny trots period & det är väl föga uppskattat haha. Men men utvecklingen måste ju få ha sin gilla gång så är det bara. Men gud ska veta att det är ASJOBBIGT!!!! Framför allt när de verkligen är PAIN IN THE ASS vissa dagar :rolleyes:.

Dagarna fram till jul nu går snabbt nu & jag har ingen julkänsla alls just nu... känner ingen julstämning i mig :(. Kan beror på de saker som sker runt omkring mig så påverkar detta dock.. Hoppas i alla fall att julstämningen infinner sig hos mig med snart! :)

NU ska jag ta mig nått att äta, hungrig efter ett fyspass ikväll! Dags att fylla på så musklerna får nått att gotta sig i ;).

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0