Syskon!

2009-08-03 @ 10:29:31
Måste bara klargöra en viktig sak..! Känner att jag behöver få säga det.. :rolleyes: Nej jag är varken full eller hög på morfin. Möjligtvis koffein :rolleyes:

Hur som haver...

Jag älskar alla mina syskon!!!! ALLA!!!
Jag älskar dig Jenny
Jag älskar dig Johanna
Jag älskar dig Jessica
Jag älskar dig Susanna
Jag älskar dig Lars garage ;).

Så nu har jag sagt det! Känns bra, mycket bra! :)

Tiden går så fort & mina syskon är inte så små längre (jo i mina ögon är de fortfarande små & behöver sin stora syster!). Vi har alla skapat oss egna liv, familjer osv.. Allt för sällan säger vi att vi älskar varandra eller nån annan. Allt för sällan ses vi allihopa. Men så är det, vi har alla egna liv, jobb & familj. Men jag saknar tiden då syskonen var små & alla bodde hemma. När vi alla var samlade hos mamma för att äta mammas goda mat.

Vad är med mig idag då? :question:

Kanske är det bara så att jag vill säga att jag älskar dem alla!! Alla 5, små, hmm stora okeej!
Nu vet ni! Att jag älskar er alla precis lika mycket, jag kommer alltid att älska er vad som än händer! NI är min familj, utan er kan jag inte leva, inte andas.. Jag älskar er så oändligt mycket, jag har varit dålig på att säga det :(. Men jag ska bli bättre :).

Nu är Lovisa törstig ;).
Gosa med min älskade dotter!

Tack snälla Sanne & Öje för att ni bjöd mina svärföräldrar på mat igår!!! Det var uppskattat & de pratade länge om hur gott det var & hur trevlig ni är!!! Tusen tack för allt!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Jessie

Älskar dig med!

2009-08-03 @ 19:27:28
URL: http://perssika.blogg.se/
Postat av: Johanna

& DU ska veta.. att jag ÄLSKAR dig precis liika mkt =) <3 <3

Ett liv utan dig är inget liv.... Jag är osså dåligt på att säga hur mkt jag älskar dig.. Men jag gör de nu =).. & kommer göra de oftare från & med idag =) <3<3<3

JAG ÄLSKAR DIG BIG SISTER <3 <3

2009-08-03 @ 21:02:58
Postat av: Syster yster Jenny

Ti amo, I love you, ich le be disch, ÄLSKAR DIG MITT UNDERBARA HJÄRTA. Du är i mina ögon helt unik och fantastisk i allt du gör och för det älskar jag dig......

2009-08-05 @ 11:25:25

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0