Svininfluensan!

2009-08-25 @ 09:16:14
Sådärja! Nu har svininfluensan drabbat Tudegårdarna! :O

Oj vad nära det plötsligt kom... otäckt!

Vem är drabbad? Lovisas äldsta kusin S. Han var riktigt dålig i helgen & nu ligger killen hemma hos mamma & pappa. Men dålig var han så det hette duga :(. Igår var han bättre :thumbup: Ska ringa lite senare & se hur HELA familjen mår.

Tydligen så kan vi vuxna klara oss ganska bra i från detta men det drabbar gärna barnen. Vilket oroar mig då han var här & Lovisa är ändå bara 3½år :S. Såå det är extra viktigt med handhygienen nu! Tvätta, tvätta, tvätta!

En annan sak... Dessa mail om att man inte ska adda nån med namnet xxx för det är ett virus, bla bla bla... Okeej jag skickade vidare vågade inte chansa. MEN! Vem faan addar nån man inte vet vem det är???
Jag menar inte fasiken addar jag någon som jag inte känner eller vet vem det är!! Sunt förnuft! Därför kan jag tycka att dessa mail är en aningen fåniga. :rolleyes:

Jag vet att kusin P antagligen redan kokar av ilska över dessa mail, han hatar dem!!! :)

Idag bär det av & storhandla big time efter att S slutat jobbet! Tänkte jag skulle hinna frosta av frysen innan nu när jag rensat därinne. *klapp på huvudet åt mig* Så nu blir det till att fylla upp den igen!

Lovisa önskade köttbullar med sås & potatis samt GRÖNSAKER!!! Hon gillar dem, ja vissa grönsaker i alla fall

Nu: Äta kanske???
Senare: Frosta av frysen!

//L



Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0