Siamesiska tvillingar!

2009-08-30 @ 23:05:53
Ja det är nog jag & Jenny det! :thumbup: Bor inte jag hos henne så bor hon hos mig. Vi är inte ifrån varandra särskilt mycket :). Alltså siamesiska tvillingar *skrattar*. Jag gillar!

Vi dricker myckt te & vi kissar därefter.. :rolleyes:

Idag blev det inget dop för familjen Tudegård när lille alban (Albin) skulle döpas. Lovisa hade feber på förmiddagen & S fick migrän & var tvungen att ta spruta.

Men sen senare åkte vi ner till mamma allesammans & för första gången på länge så var vi alla syskon samlade likaså barnbarnen. :):):)

Mycket roligt, mycket trevligt!


Jag hade ett ganska långt samtal med moster C... jag fick en del svar & en del bekräftat på det jag redan visste.

Hon har förändrats så drastiskt sista tiden :O. Hon har blivit sååå underbart go & rar. Ställer alltid upp när man behöver hjälp, en räddare i nöden, ett oväntat stöd när man minst anar det. Helt fantastiskt!!!
Jag bara älskar henne!!!

Kan det vara så att all skit som har drabbat vår familj kanske har fått var & en att tänka till lite extra? Så att detta har gjort att det har fört oss alla närmare varandra? Banden mellan oss syskon har åter stärkts genom allt detta.


Men inte bara mellan oss syskon, mamma osv utan även släkten.. Mostar osv...

Hur som haver ialla fall så är jag glad över detta! Det är så här det ska vara!!! Så är det ju som man säger också: Inget ont som inte har nått gott med sig..! Och det har vi alla märkt nu sista månaderna under tidens gång.

Nog om det... vad har morgondagen att ge? Ingen som vet men säkert nått bra ;).

Nu: Kissa
Senare: Kissa lite mera antagligen! :rolleyes:

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0