Roliga ord... Rolig svåger!

2009-08-29 @ 00:00:11
Hahaha idag har jag skrattat så jag trodde jag skulle kissa på mig! Min svåger är den bästa & roligaste. Jag sa en massa olika ord till min svåger S & sen så fick han veta vad de betydde också. Gissa om vi skrattade...! :) Sen så pratade han med en vän i telefon & använde ett av dessa ord & hans vän visste inte vad det betydde, då låg jag & Jenny dubbelvikta av skratt.

Min svåger kan vara så otroligt rolig. Om man nån gång är ledsen eller känner sig deppig är det honom man ska vara i närheten av då. Garanterat många hysteriska skratt attacker! :thumbup:

Men nu är det väl ändå dags att sova?

Äh gå & lägger, klockan är mycket! ;)

Godnatt då!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0