Napp!

2009-08-11 @ 22:40:01
Jag har börjat idag med att vänja av Lovisa med att ha napp dagtid. Hon har den gärna för jämnan & jag har väl varit lite slapp med det. Men så idag har hon fått ha den mer än en kort stund på dagen. Oj som hon grät förtvivlat efter den ;(. Hon skulle in i sitt rum & hämta den som vanligt, men si där låg det ingen napp kvar. Jag försökte förklara för henne varför jag gjorde så här, men hon bara stor grät & det gjorde mer än bara ont i mitt modershjärta. Det kändes som om någon höll på att slita ut hjärtat på mig när hon grät så där förtvivlat.

Vilket ger mig ågren vid bara tanken på den dag hon ska sluta helt ;(.

Men resten av dagen gick jättebra. hon gav mig till & med nappen efter att hon hade fått haft den en stund. Hon berättade stolt för sin farbror att hon hade slutat med nappen på dagen :). Mamma älskade hjärta!

Imorgon är det dagis för henne klockan 8 & KBT för mig klockan 10. Jag är i stort behov av det just nu med alla dessa jobbiga känslor jag bär på. Och andra saker jag bär inom mig... inget jag skriver om i min öppna blogg. Det får bli i den låsta..

Imorgon ska jag göra nått som jag länge velat göra & det kommer kännas så jälva skönt! Inget jag kan skriva här heller i nuläget. Men det kommer bli en lättnad i alla fall.

Men nu är det nog sängen som gäller. Känner tendens till huvudvärk... :S Ovanligt för att vara mig!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0