Nämen så duktiga vi är då!!!

2009-08-25 @ 22:17:39
Jajamen! Jag & Lovisa är duktiga! *Guldstjärna till oss*

Vi frostade av frysen tillsammans idag, tanken var väl från början att jag skulle göra det själv. Men hon tyckte det var lite spännande & ville vara med & hjälpa till. Och visst fick hon det.

Vilket var det roligaste då enligt henne :question:
Joo... att ÄTA isen & att skopa med sin lilla skål från långpannan med allt vatten & is över till en kastrull. Det slutade med att från att bara haft ETT badlakan under långpannan hade jag nu 3 hela stycken. Jajamensan! :rolleyes: Och det var knappt det räckte till...

Nåväl.. hur som haver så bidde det bra i slutändan & nu får det plats maaassor med mat därinne! My work is done! ;)

Så efter avfrostningen så blev det till att fara iväg & storhandla! Gick mycket bra, S dog inte en enda gång, inte heller la han tillbaka nått som HAN tyckte var onödigt. *Golden star for him*

Morgondagen bjuder på KBT klockan 10... en cykelfärd igen! Gillar jag... så länge jag inte blir påkörd det vill säga :rolleyes:

Men sen då? Kommer nog på nått att sysselsätta både mig & min dotter med ;).

Men nu kallar sängen & kudden på mig. John Blund kom tidigt ikväll ;).

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0