Morgondagen..

2009-08-02 @ 23:07:04
Morgondagen innebär en hel del! Jag har massor att göra & naturligtvis ska du ju bli fint väder då! :rolleyes. Och allt jag har att göra är INOMHUS! Va faan..!!! Hur som haver så kan jag dra lite nytta av det fina vädret, för jag har huuuur mycket tvätt som helst att ta hand om imorgon & då kan jag hänga den ute så torkar den på rekord tid! :)

Jag måste ringa BVC också.. befarar att min dotter inte ser så bra tyvärr! Men det återstår att se då om det är som jag misstänker.

Sen har jag en hel del till på listan som måste göras imorgon! Så när jag är klar i morgon med alla min egna åtagande så kommer jag känna mig nöjd! :thumbup:

Imorgon börjar också min hårdträning! Var tvungen att skjuta på den då lillasyster ockuperade gymmet :rolleyes:. Men i morgon börjar jag igen! *klapp på huvudet för mig*
Ser fram emot det! :)

Men nu är det hög tid att inta sängläge! Jag är faktiskt lite trött nu för ovanlighetens skull ;)!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0