Måndag=CSI NY.

2009-08-31 @ 09:21:46
Måndagar betyder CSI NY klockan 21.00. Jajamensan det gör det! :thumbup: Helig tid med andra ord! Lovisa kommer somna tidigt ikväll hon har varit uppe sen 6 i morse. Vilket inte hör till vanligheten när det gäller henne. Förvisso somnade hon redan vid 19 igår 18.40 till & med. Sen om hon vaknat själv eller om Tuppen (kusin Enkido) har väckt henne det vet jag inte.

Men hon lär somna som en klubbad säl ikväll den saken är säker! ;)

I övrigt så är det inget skönt väder ute.. det blåser halv storm ena sekund & regnet hänger i luften.. Skitväder alltså!

Nu måste jag äta nått annars dör jag nog.. :rolleyes:

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

va inte för säker på att hon somnar du. Mina barn gick upp 6.15 igår och jag hade ett jädrans jobb att få den ena att sova iaf. Den lille hade ju säkerligen värk i sin tumme och massa nya tänder på G. Men med lite panodil så sov han gott ganska snabbt sen. =)

2009-08-31 @ 10:07:29
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0