Hormonstinnpmsfinnigsubba!!!!

2009-08-19 @ 21:39:53
Japp det är jag det! 31 år med mera finnar än en tonåring & PMS så det heter duga!!! :O

Jag som aldrig har haft finnar i vare sig tonår eller problem med det överhuvudtaget påminner nu om en hormonstinn finnig fjortis! Lovely! Får jag dessa nu för att jag slapp dem de första 30 åren? Eller vad är det frågan om? UGH!

PMS var det ja... har ju aldrig lidit av det heller, men nu jävlar så! Min make har denna vecka haft cirka 20 nära-döden-upplevelser! Jajamensan det har han ja! 10 av dessa gånger har han säkert förtjänat att dö :rolleyes: jag kommer bara inte håg just nu vad det var eller varför. Men säkert, säkert hade han sagt eller gjort nått. Eller så var det just det att han inte hade gjort det han skulle.. Hmm överlever han tills han fyller 40 om 2 år? Med min PMS? Tvivelaktigt!

Skitsamma! Jag har PMS en gång i månaden med kraftiga humörsväningar & helt oförklarliga raseriutbrott. EN gång i MÅNADEN! Jag FÅR vara en subba då! ;)

Men allvarligt! Varför får jag PMS nu? När jag aldrig annars har haft det sen jag fick min första mens när jag var 13 år gammal. Jag hade svåra smärtor varje gång mensen var på G, men PMS? Nähäää... Mamma visste när jag skulle ha mens för jag åt som en häst & mer därtill! :D Jag hade kunnat sätta en hel restaurang i konkurs under den veckan så mycket åt jag :rolleyes:.

Nog om min mens & PMS!

Nu till nått viktigare! Som.. hmm... ehh... öhh... äh va fan titta på tv eller läs en bok med er! ;)

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0