Första klassens svin!!!

2009-08-18 @ 12:01:39
Jag skiter i vem som läser det här inlägget, om så personen i fråga själv läser det! :mad:

Vad gäller saken? Jo min lillasyster (jag har ju ett par stycken;)). För en tid sedan blev hon dumpad av sin dåvarande sambo & pappan till hennes son via SMS :O. Svinet i fråga hade med största sannolikhet planerat detta. För innan han skickade smset så säger han att han ska gå ut i garaget & meka med bilen. Garaget ligger 50 m ifrån där de bor.

Jag säger som en nära vän till mig sa: kan man inte göra slut öga mot öga ska man fan inte ha ett förhållande!!! :mad:
Hur lågt kan sjunka egentligen???

Hur som haver... Man stöter inte på sin fd flickväns kompisar det är ett big no no! Man gör bara inte så, ÄVEN om man har gjort slut. Han stöter på ALLT!

Idag ska han hämta sina saker & fanskapet har mage att kräva av min lillasyster att hon ska vara ensam hemma när han kommer med sin FARSA! Han är en sån jääävla stor f*tta!!!

Jag tar vanligtvis inte dessa ord i min mun än mindre skriver dem, men jag finner inget annat passande för den idioten! Tyvärr! Ja det är min syster, ja jag tar henne i försvar & ja jag är partisk. Jag säger inte att hon är nån ängel men inte fan förtjänar hon detta i alla fall. INGEN gör det!

Kan han ha sin farsa med sig så kan hon gott han någon hos sig! Varför ska hon inte få känna sig trygg? Har hon inte fått lida tillräckligt? Han har tryckt ner henne så långt ner att HON tror att allt är hennes fel. Att HON är orsaken till att det tog slut! Det är inte ens fel att 2 träter, men i det här fallet så är faktiskt allt HANS fel. Jag är inte ensam om att tycka det. Fler än jag har sett hur han har behandlat henne. Jag skulle kunna rabbla upp en massa saker han har gjort mot henne med det gör inte att hon mår bättre för det.

Jag ber nu mina läsare, vänner, syskon & andra med för den delen hjälp mig att få upp henne på bena igen. Hjälp mig att försöka lappa ihop min så söndertrasade lillasyster. En syster som har mer än ett bruset hjärta. En syster utan självrespekt & självförtroende, en syster utan livsgnista & som är så vilsen man bara kan bli!

Jag gör mig så ont i hjärtat att se denna annars så glada, spralliga, underbara, vackra lillasyster så knäckt & sorgsen att jag i skrivande stund gråter på grund av att jag känner mig så maktlös. ;(

Flickan med de vackraste bruna ögon, med ett leende som kan få vem som helst att smälta. En flicka som är så rapp i käften att det kan få vem som helst att brista ut i gapskratt.

Kvar finns nu tomma ögon, ögon som gråter, en sorg som är outhärdlig för henne. Hon har inte förtjänat detta!

Jag vet att hennes blogg är låst... men jag ska be henne öppna den.

Tills vidare kan de som inte har hennes lösen lämna kommetar här hos mig så ska jag vidarebefodra den till henne!

tack så mycket!

All min kärlek till min älskade lillasyster!

Vi älskar dig alla, hela familjen!!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0