Cystor, sjuhelvetes ägglossning & årets första dopp!

2009-08-09 @ 22:54:42
Japp! Ännu ett besök på akuten då jag fick svåra smärtor i långt ner i buken mot äggstockarna till. Inte skönt alls! Kunde inte räta ut kroppen från klockan var 11 till klockan var 19 :S När jag kissade på förmiddagen så kom det blod, då höll jag fan på att smälla av. Guud så skraj jag blev!

Men allt eftersom så började det sakta gå över, men först idag mår jag riktigt bra igen!

Läkaren berättade att vissa kvinnor kan få så svåra smärtor vid ägglossning att de kan gå in & operera akut för att de inte vet vad det är frågan om förrän de har öppnat upp. :O

Så eftersom det hade gått så många timmar så kunde hon inte säga säkert vad det var som hade orsakt denna smärta. Mer än att det antagligen varit en cysta igen eller en sjuhelvetes ägglossning. Då kan det komma lite blod som det gjorde. Det blir som en inflammation i magen :S.

Men nu mår jag bra! :)

Idag har ajg tagit mig ett dopp i sjön på landet. Skönt & kallt samtidigt. Årets första dopp! Vågade inte bada riktigt heller efter att jag varit dålig.. så det blev ett kort dopp.

Men nu väntar sängen..

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0