Varmt idag & 2 st födelsedagskalas.

2009-04-17 @ 22:26:52
Idag fyller lillasyster Jojjo 23 är & Sebban fyller 22. Grattis till dem båda! :) Så idag har jag varit & firat dem båda, mycket trevligt. :thumbup:

Solen har värmt på bra idag & det har varit gudomligt skönt & sitta ute & läsa. Jag tror vädret skulle bli likadant imorgon? *Hoppas*

Imorgon ska vi vara hundvakt till tokhunden Chippen! Han är ju sååå otroligt söt :)

Är vädret likadant i morgon ska jag sitta ute & läsa igen med ett stort glas kaffe i handen :D Men först bär det av till Ikano för att hämta ut mitt morfin & så ta med lillasyster Jojjo så hon kan få handla sin födelsedagspresent. Jag gav henne i present att hon skulle få titta ut något hon ville ha på Ikano. Ska bli spännande att se vad hon vill ha. Hon är så försynt stumpan att hon kommer att fråga: får jag den? Eller är det för dyrt?

Sötaste lillasyster!!! Jag älskar dig!!!

På måndag är det dags för smärtenheten igen. Denna gång vet jag inte exakt vad de ha tänkt göra med mig. Bara att det ska göras en lokalbedövning på en av mina nerver som jag har problem med. Låter ju lagom upphetsande kan jag ju säga. Jag & nålar är ju ingen bra kombination. Jag+nål=svimma.
Men, men kan detta ge mig en bättre smärtlindring så är det värt det. Sen så ska jag ju få TENS också & det är nått jag har längtat efter sista tiden då jag har riktigt jäkla ont i nacken & axeln. Hoppas det blir bra!!!

Jag har haft funderingar på att börja springa... om mina fötter tillåter det. Det vore skönt att tillföra min träning. Jag tycker om att springa eller gå i rask takt, det rensar skallen bra! Men mina fötter är lite halvpajade efter konståkningstiden... Nåja det återstår att se när jag väl har testat att springa om det funkar eller inte..

Nu ska jag se klart den skumma filmen jag kollar på.. skum var namnet...!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0