Vackert väder!!

2009-04-10 @ 09:19:54
Idag känner jag mig lite bättre, eller vad jag ska säga... Jag skulle ljuga om jag sa att jag mådde bra, jag skulle ljuga om jag sa att jag inte grät titt som tätt. Men just nu känner jag mig lite bättre i alla fall & det känns skönt ska gudarna veta!

Och jag har inget lugnande i kroppen nu utan jag känner mig bättre ändå :). Men det är väl så här det kommer att vara en lång tid framöver nu. Det kommer att gå upp & ner ganska kraftigt & ofta. Kanske är det för att ajg fortfarande lever kvar i nån sorts overklighetskänsla.. hmm... Kanske. Ska inte analysera för mycket nu :rolleyes: utan bara njuta av att jag känner mig ganska hyffsad just nu.

Jag tror att det strålande solskenet gör en hel del faktiskt :). Ska ta & vårstäda på baksidan idag & njuta av friska luften & den värmande solen mot min hud :P.

Idag kommer mamma & ska sova över, lite qualitytime hon, jag & Lovisa... S jobbar i natt. Gött ;P
Imorgon efter min utvärdering på akutenheten så åker vi till stugan & bara är, blir bortskämda till tusen. :thumbup: Det är precis vad jag behöver. Jag tror jag ska ta & vårstäda stugan vår också om jag orkar. Putsa lite fönster, jag ahr ju fått lite kläm på det nu :rolleyes:..!!!

HAHAHAHAHAHAHA jag kanske skulle ta & slänga GRANEN som ligger kvar på baksidan ännu :D. Det är nog dags för det nu! Japp jag ska ha stor röj på baksidan idag!!!

Jag undrar om medlet vi fick av anticimex mot våran myrinvasion fungerar mot de äckliga spindlarna vi har här... Jag kan bara inte med dom & nu när våren & sommaren kommer, ja då kommer de med!! :(

Men nu ska jag ta & klä mig & barnet mitt så ska vi gå ut på baksidan & börja projekt vårstädning!!!

Ballerina ballera, kexen med choklad ;)

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0