Storhandling, sooool & bok!

2009-04-16 @ 22:06:26
Just nu håller jag på att läsa en bok som heter 'Mary, Mary' med Julie Parsons. Har inte hunnit värst långt när jag av en slump ser att jag har en annan bok med henne. Jag min dumpanna läser givetvis på baksidan... Och vad står det där? Jo slutet på den boken jag läser nu :O.  Holy crap! Varför skulle jag läsa på baksidan av den boke nu för??? :question:

I alla fall så står det ju inte i detalj eller hela slutet så jag tänker allt läsa klart boken trots allt. Och sen läsa den andra boken efter såklart ;).

Idag har jag storhandlat! :thumbup: Det behövdes det var ett tag sen sist. Men det har ju varit så mycket & ÄR mycket så det har blivit lite hipp som happ. Och det gillar jag inte.. jag har ganska stränga kostvanor när det gäller mig personligen. Mycket grundar sig på min anorexi jag har haft... Sen i kombination med träning anser jag att det är ytterst viktig att ha bra kostvanor. Men det är ju jag.. :rolleyes:

Idag har solen värmt på riktigt gott. :)
Lillasyster Jenny & baby Enya har varit här & hälsat på, det gillar vi!
Dock så lär moster Jenny min dotter en massa dumheter ;). Som att ha glass & chokladsås till pannkakor :rolleyes:
Snillet till lillasyster försökte påpeka & påminna sin systerdotter att det är bara idag man får göra så. Baaaara när moster Jenny är här, för då är det fest!
Ehmm! När missade fru Altun att Lovisa BARA är 3år??? Tror du hon förstår? HA!
Jag ska lära Enkido en massa nästa helg när jag kommer till er moahahahahaha... Vänta du bara lillasyster:P
Men jag älskar dig ändå :love:

Imorgon ska jag bara sitta ute i solen med kaffet i näven & boken i den andra :D.
Lovely!

Och du T.. du ville jag skulle väcka dig så du inte sov bort kvällen efter att ha nattat barnen. Jag undrar bara... HUR FAN VÄCKER MAN LIK??? Hahahahaha... jag har ringt 2ggr, messat 2ggr & plingilingat & tjoat som satan på msn!!!  Men du höööööör ju inte :rolleyes:
Nu sitter väl du upp i natt & hoar... din nattuggla!
Älskar dig i alla fall din dumpanna!
Puss

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Jessica

Bra jobbat med storhandlingen vännen!

Starkt. Vet hur mkt det krävs av en att verkligen göra det.

Puss

2009-04-16 @ 22:09:06
URL: http://jekaskrypin.blogspot.com
Postat av: mammatezzan

tack för att du iaf försökte gumman. telefon hemma e nästan på ljudlöst, du skulle tagit mobilen och ringt på. Jag vaknade för en stund sen. Nu läser jag bloggar och ska strax krypa ner igen tills barnen mina vaknar.



Love yoo darling and thnx for tryiing

2009-04-17 @ 05:22:39
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0