Stanna tiden!

2009-04-25 @ 12:21:04
När jag tittar ut så ser jag sjön som ligger spegelbank & stilla. Klarblå himmel & stålande sol! :)
Här vill jag stanna... stanna klockan, stanna tiden... Här finns inga bekymmer, inga problem som kan nå en & absolut inga måsten.

Jag älskar det här stället!!! Jag älskar att vara här!!!

Väntar på att vattnet ska kok upp så jag kan ta med ett glas snabbkaffe med ut i solen. Sitta vänd mot solen med boken i ena handen & kaffet i den andra. Se på Lovisa när hon leker & stortrivs! Hon har funnit 2 flickor några hus längre upp att leka med:). Roligt för henne. Inte för att hon behöver ha folk omkring sig för att roa sig. Hon leker bra själv också, men hon gillar verkligen att leka med andra & hon är inte blyg av sig.

Nu kokar mitt vatten... dags att gå ut igen!

See U Later...!!!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0