Snart helg...

2009-04-22 @ 22:18:22
Snart är det fredag & då bär det av till stugan med buller & bång :). Ska bli sååå skönt, jag längtar ihjäl mig!!!
3 hela dagar av NADA! Bara vara... :)

Idag har jag plockat bland en maaaassa papper. Kastat, sorterat & satt in i pärmar... my goooooood vad papper det var :O!!! Men nu så har jag inte så mycket kvar, tänkte slutföra mitt lilla projekt imorgon medans Lovisa är på dagis. Hon cyklade föresten hela vägen hem idag från dagis, jätte duktig! Så imorgon ska hon få cykla både till& från dagis :P.

PM ringde idag & berättade att NU hade han fått tag i idioten till terapeut som läckt ut sekretess uppgifter. Och inte blev det bättre & inte blev vi mycket klokare av det! Nä förbannad var det man blev, eller skitförbannad... :mad: Idioten vägrade be om ursäkt för det tjänstefel han hade begått + en massa andra allvarlig fel han gjort. Än mindre be om ursäkt för den skada & situation han har försatt mig & mina syskon i. HAN hade INTE gjort något fel, påstod han. När PM ställde honom mot vägen ville han avsluta samtalet. Han sa att detta leder ingenstans så jag avslutar det här samtalet nu :O.

Totalt helt jävla fuckad i huvudet!!!!!!!!!!!! :mad::mad::mad:

Inte gjort nått fel??? Din jävla idiot!!! DU har ju för i helvete sett till att vi syskon lever under hot... dygnet runt!!! DU vet inte vad denna människa är kapabel till som DU har läckt sekretess lagda uppgifter till!! Det vet JAG, allt för väl... Åter igen... JÄVLA IDIOT!!! MEN än är inte sista ordet sagt... det är långt ifrån över... tro mig! Det här är bara början!!! När jag, mina syskon & PM med kollegor samt chef är klara med dig kommer du önska att du hållt din stora käft stängd!!!!

Guuud vad jag längtar efter denna helg... jag vill bara bort från allt en stund. Få lugn & ro.... tid att tänka, tid att bara vara...

Lääääääääängtar!!!
Har jag sagt att jag längtar till helgen? :rolleyes: Hahahahaha...

Men nu är det dags för lite bokläsande...

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

vem fixade det i din blogg så allt ser bra ut igen då?!?!?



puss och kram darling

2009-04-22 @ 23:00:04
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: Lona

sv; okejokej! ja jag vill åka dit jag med! ser härligt ut ju..

2009-04-23 @ 16:06:41
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0