Ser ut över vattnet...

2009-04-12 @ 12:50:55
Sitter i solstolen & ser ut över vattnet... så stilla, så stilla :). Lovisa stormtrivs & leker för fullt. Vem gör inte det?! :D

Jag vill inte åka hem, hem till verkligheten & kaoset. Vill verkligen inte det... men jag måste, förr eller senare så måste jag det. :S

Men just nu ska jag inte klaga! Sitter som sagt i solen med datorn i knät & kaffet inom räckhåll. Kan det bli mycket bättre än så? Skulle inte tro det! :thumbup:

Lite, lite kallt är det, men det kan ju bero på att vattnet ligger så nära & sveper in små vindpustar som är kalla. Men inte klaga :rolleyes:

Men nu ska jag dricka min femtielfte kopp kaffe, plocka fram boken & vända stolen så jag har solen i ansiktet istället för i nacken.

På återseende inom kort. Kanske med en massa härliga bilder :).

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0