Så förbannad!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-06 @ 22:33:06
Varför i helvete ska människor som inte har med saken att göra än mindre vet nånting om den lägga sig i?????? Idag höll jag på att flippa ur fullständigt på pappas så kallade särbo eller vad fan hon nu är. :mad:

Jag har uttryckligen sagt flertalet gånger att hon INTE ska lägga sig detta med hans frispel & missbruk. Det sköts av andra & av oss syskon. Vi vill INTE att folk ränner där & daltar med honom det gör saken bara ännu värre. VI vet hur han fungerar men det gör inte DU!!! Du har gjort alla tänkbara fel man kan göra  när det gäller missbrukare. DU borde veta som jobbar med detta dagligen vad medberoende är & att missbrukare är experter på att manipulera allt som ta mig fan rör sig!

Ändå har du dribblat bort dig fullständigt... :mad:
Dina utsagor ändrar sig för varje gång vilket får mig att undra om du ljuger eller vad det är frågan om. Det verkar som om denna omgång av fars kända spel verkar vara en sensation enligt dig, men HELL NO!!!

Så här funkar han i korta drag... Supa så pass mycket att man spyr blod, sen kommer det någon & skjutsar han till beroendekliniken. Stannar han: Oh jaa jag vill bli frisk, jag ska göra allt ni säger. Om han sticker så försöker han lösa det hela på sitt lilla sjuka sätt. Gärna det-är-så-jävla-synd-om-mig. Jag-har-sån-ågren & sist men inte minst klassikern... jag -är-missbrukar. Sen är det "bra" en kort period sen börjar vi om & denna gång ännu värre. Så håller det på i all evighet eller i mitt fall hela mitt liv.

Vad vet du???
Ingenting!! ABSOLUT INGENTING!! Och om du säger en enda gång till att du förstår oss barn skriker jag!!! Du har inte en enda jävla aning om vad vi har fått utstå & gå igenom. Det du har fått vara med om, det är knappt en bråkdel av vad han är kapabel till. Det vet jag tyvärr allt för väl... ;(

Det är inte du som får alla tråkiga samtal om att han är i gång igen.
Det är inte du som får se allt bakom 'lykta dörrar'.
Det är inte du som hoppar till varje gång telefonen ringer.
Det är inte du som ständigt undrar om detta kanske är sista gången innan han har i hjäl sig själv.
Det är inte du som lider.
Det är inte din familj som lider.
Det är inte du som behöver se på när dina närmsta gråter förtvivlat eller skriker ut sin maktlöshet & sorg.

Jag skulle kunna hålla på i evigheter & tala om vad du inte får se, veta, & vara med om.

Ja vi önskar livet ur han det gör vi allihopa. Men vem skulle inte det? Som han har plågat, skadat & sårat oss barn det kan du aldrig förstå hur gärna du än tror dig kunna det. Bara ett annat barn till en missbrukare vet vad vi går igenom gång, på gång, på gång...

Men åter igen du vet ingeting... I morgon bryter helvetet löst som aldrig förr... Jag bävar inför morgondagen. Har sån ågren att jag tror jag smäller av snart. Hur ska jag kunna sova i natt med vetskapen om vad jag ska göra i morgon???

Ja min blogg är öppen för vem som helst att läsa...
Kanske finns det någon mer i min situation som kan förstå mig, varför jag reagerar som jag gör, känner som jag gör.. Kanske inte... kanske nån stör sig på min blogg, men valet att läsa den är fritt...
Det här är MIN blogg, mina tankar, mina funderingar, mitt svammel :rolleyes:, min sorg, min glädje, mitt hopp & mycket mer.
Jag skriver för att jag alltid har skrivit, dagböcker mm. Jag skriver som mest när jag mår dåligt eller gå igenom nått jobbigt för att få distans till det & se det ur andra perspektiv, att få ventliera mig där ingen kan säga emot.. Utom när nån kommenterar mitt inlägg förstås :rolleyes:.

Nåväl slut svammlat för ikväll i alla fall... :rolleyes: :D
Jag har en mycket tung dag framför mig så jag ska göra ett seiöst försök att sova lite. Jag kommer att behöva min krafter i morgon...

WISH ME LUCK!!! I'M GONNA NEED IT... ;(;(;(

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

good luck stumpan, du vet var jag är

2009-04-06 @ 23:33:57
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: moa

hej moa här.. tessans kusin i småland:)



Oj säger jag bara först hoppas att dagen går igenom hyfsat för din del! Stryp kärringfan åt mig så kan du skylla på mig helt ok:)

Lycka till och nej jag vet inte mer än vad du har skrivit... tessan har inte sagt ett jota om något.



kram

2009-04-07 @ 23:24:49
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0