Roomservice & chokladbollar!

2009-04-29 @ 21:14:09
Idag när vi skulle göra chokladbollar (för mig heter det negerbollar, men får man säga så?) så vet i tusan vad jag tänkte på. Jag trodde jag hade i vaniljsocker men hade i bakpulver :O! Inte bra inte! Men så visade det sig att jag hade inget vaniljsocker :thumbdown:. Men på sena eftermiddagen så åkte vi & handlade så då blev de vaniljsocker tillslut :thumbup:. Men jisses vad det smulade & hade sig i början, sen fick jag spel då pärlsockret inte ville fastna. Så nu är mina bollar inga bollar längre... dom är.. hmm... eh... konstiga!!! Men goda :).

Jag vill att roomservice ska komma till mig med :rolleyes:. Trevliga pojkar det där ;P..

Jag har lite dåligt samvete över att jag inte har varit ute så mycket i det fina vädret idag :S. Men jag höll på & kucklade som vanligt här inne!. Men det är rent & doftar nystäääädat! :rolleyes: Nå ja det kommer väl flera fina dagar?!!

Nu har jag ju läst ut min bok så jag vet inte vad jag ska läsa härnäst... *funderar*

Men nu ska jag gå till en av alla bokhyllor jag har & spana in nån bra bok!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0