Orkar inte mera...!

2009-04-07 @ 22:01:14
Denna dag vill jag glömma, men det kommer jag inte att få göra... nånsin..
Jag vet inte om jag orkar mera nu... ;( Det kommer bara mera & mera info om saker jag helst hade velat sluppit undan... Men inte!!!

När jag inte trodde det kunde bli mycket värre än så här så tog hela skiten ny vändning & gjorde allt MYCKET värre..
Mycket svammel jag vet... allt går bara runt i huvudet... jag vill bara skrika!!!

Magen åker hiss ständigt & jag vet varken ut eller in längre. Jag vet inte vad jag ska tro eller känna längre. Förtroende & tillit är bara ord...

Jag har storgråtit till & från hela dagen, känt som om jag är på väg att gå under fullständigt. Vet inte vart jag ska ta vägen... Hela min familj håller på att falla samman vilket inte gör saken bättre. Allt rasar just nu! Vet inte vad jag ska ta mig till...

Vill inte finnas, vill inte, vill inte.... orkar inte....

Ändå måste jag fortsätta imorgon...ta vid där jag slutade idag... ;(

Men nu ska jag allvarligt försöka få lite sömn... tvivlar starkt på att jag kommer få nån alls...  Så gråter jag igen då... tycks ha blivit en vana idag :rolleyes:

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0