Kärlek..!

2009-04-14 @ 23:43:10

"När jag ser dig nästa gång,
 får jag då krama dig?
 Så jag kan viska de tre små orden:
Jag älskar dig!!!"



"Stjärnorna förlorade sin plats för att du skulle få vara med mig.
 Det är så här livet börjar,
 det är så här det ska berättas."



"Är jag vacker för att du älskar mig,
 eller älskar du mig för att jag är vacker?"



Livet är långt, lyckan är kort! Salig är den som vill giva den bort.

Var rädd om de du älskar & håller av.
Säg varje dag hur mycket du älskar dem, man kan aldrig höra det för många gånger.
Visa att du bryr dig!

Man vet aldrig vad morgondagen har att ge...!

Till min familj & min vänner!!

Jag älskar er alla djupt & innerligt!
Tack för det stöd ni har gett & ger i den svåra stund som råder.
Ni betyder så oerhört mycket för mig. Mer än ord kan beskriva!

All min kärlek & lite till till er!
Jag älskar dig lillasyster Jenny
Jag älskar dig lillasyster Johanna
Jag älskar dig lillasyster Susanna
Jag älskar dig lillasyster Jessica
Jag älskar dig lillebror Lars.

Jag älskar dig T!
Det är många fler jag älskar men ni vet vilka ni är.

Till dig T!
Om änglar fanns vore du än. Med din ödmjukhet & ditt hjärta av guld kan man inte begära mera av en vän som du.
Du får min gråaste dag att lysa upp bara av att höra ditt härliga skratt.
Du kan få mig att skratta så som ingen annan även när jag är som mest ledsen.
Du jag ge tröstande ord som få.
Du är en trogen vän i alla lägen, no matter what.
Du är en klippa i stormen.
Du är allt!
All min kärlek till dig!
Tack för att du finns!
Jag älskar dig mer än jag kan säga i ord!

//L


Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

tack för dom fina orden darling. tårarna bara spruttar nerför kinderna här :D



tror du jag somnat ännu, elr kommit ifrån datorn?? nope inte. måste läsa blogg först haha

2009-04-15 @ 00:03:58
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0