Känslostormar...

2009-04-08 @ 20:23:05
Ännu en dag med svåra känslostormar... ;( Har gråtit mycket idag med...! Jag antar att det kommer att vara så en lång tid framöver. Men tyvärr har jag inte hanterat det så bra... eller rättare sagt inte alls... ;(

Panikattackerna avlöser varandra utan avbrott vilket fick mig att bryta ihop idag... ångesten är så svår att jag inte klarade av den heller längre... Så ikväll har jag fått lugnande samt medicin som ska hjälpa mig att sova... Jag som avskyr tabletter egentligen, knaprar dem som godis nu :rolleyes:. Skämt åsido jag äter bara medicin när jag MÅSTE inte annars.

Men jag fungerar inte just nu med allt som har hänt & händer... jag måste få sova för att orka, jag måste få lite lugn & ro för att kunna fungera någorlund i vardagen.

Det verkar i alla fall som om påskhelgen ändå blir ganska lugn..
Pappa är kvar på beroendekliniken.. skiter i vart han befinner sig, men det känns väl ändå tryggt att veta att han är i 'förvar' & inte går bärsärkargång nånstans.

Återigen ringer pappas såkallade särbo (eller vad fasen hon nu är) & tuggade sin skit. Jag ångrade genast att jag hade svarat men jag gjorde det rent reflexmässigt. Guuud att hon bara orkar hålla på... :mad:
Fattar hon inte när jag inte svarar annars, är kort i ton & avslutar samtalen snabbt :question:.
JAG VILL INTE VETA!!! Din jävla satkärring, du vet ingenting, kan ingenting & fattar ta mig fan ingenting!!!!!!
Hon: Ja pappa är kvar & han stannar över hela påskhelgen. Han mår dåligt men är lite bättre. Han har gått med på en massa undersökningar som tex neurologisk bla bla nånting & sen bla bla bla nånting.

Jag kommenterade inget utav det sa bara att jag hade besök & inte kunde prata mer...

Du är ju bra jävla dum i huvudet!!! :mad: :mad: :mad:

Som om det inte var nog så fick jag veta igår att satkärringen ( tro mig jag har andra ord för henne men de är inte rumsrena...) har köpt sprit åt pappa :O!
Men för helvete hur står det till i huvudet på subban?????? Inte konstigt om hon var angelägen om att få in honom på avgiftning osv.. det var ju hennes dåliga samvete som talade! :mad:
Och hon ska arbeta som behandlings ass... my god!!! Stackars de  jävlarna, jag skulle med supa om hon var den som skulle hjälpa mig eller liknande.

Men nu ska jag försöka äta nått... jag är mycket dålig på det också  tyvärr...

Tack alla som bryr sig vare sig ni vet vad det handlar om eller ej! Jag behöver höra era värmande & stöttande ord!
Ni är mer än guld värd!!
Tusen kramar till er alla!!
Lämna mig inte...!!!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

aldrig ska jag lämna dig gumz <3

2009-04-08 @ 21:53:01
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0