Intressant utbildning! Jag VET vad jag vill!!

2009-04-19 @ 21:34:30
Idag har jag varit på utbildning. Utbildningen var gratis för mig så jag tackar för det! Utbildningen handlade om värdskap & service. Jag uppskattade verkligen varje minut av utbildningen, tyckte att det var intressant & lärorikt. Tyvärr kan jag inte går fortsättningen som är i morgon. Men, men allt kan man inte få här livet:). Jag är tacksam för det jag faktiskt får!!!

Ikväll stärkte det mitt beslut om vad jag vill bli fortsättningsvis & vad jag vill. Mina framtidsplaner är inte orealistiska! Min dröm är inom räckhåll, att starta eget!!!:thumbup: Denna idé, dröm & framtidsvision har jag funderat länge på själv utan att ha berättat för någon. Idag pratade jag med S om den. Frågade om jag var orealistisk & om min dröm kunde förverkligas. Det kan den!!! Och den kan bli större...! I'm so happy, happy!!! :):):)

Jag VET vad jag vill & hur min framtid ska se ut! Jag ska nå mina drömmars mål, det ska jag. Jag kan & vill!!! Framför allt... JAG KAN!!!!!!!!!!

Morgondagen är det smärtenheten som gäller.... spännande & kanske även lite plågsamt.

Åhh jag fick en sååååån kick i kväll! En sån positiv, energi, jag-kan-jag-vill-jag-tror-på-mig-själv kick!!!
Lite smått ego ikväll men det måste man få vara ibland också!

Nu ska jag förbereda inför morgondagen, ta mitt glada humör & lägga mig att läsa en stund innan det är dags att släcka lampan!

Jag är såååååååååååå glaaaaaaaaaaaaaaaaaad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag skulle kunna krama hela världen! :D:D:D

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Tess trött tokig morsa

hej hej trillade in på din blogg och lämnar ett litet avtryck...



hoppas du får en fin vecka



kram

2009-04-19 @ 23:40:25
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: mammatezzan

vad härligt att du är glad gumman.

vi hörs och störs när jag sovit en stund, nu är det CM som gäller :D

2009-04-20 @ 00:52:58
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

de tackar jag för, hoppas du kikar in igen alltis kul med nya läsare och bloggar att kika in i och följa



kram

2009-04-20 @ 09:55:41
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0