Inte värst förvånad...

2009-04-04 @ 21:22:25
Dagen började inget vidare & jag kan väl inte påstå att den slutar nått vidare heller...

Jag vet inte vad jag ska känna, tycka eller tänka... Han har gått för långt...igen... :mad: Först komma ner till XXX & härja på henne om vilka som får vara där & inte. Sen hota att sticka kniven i XXX besök.. :O My goooood!!! Vad faan håller han på med. XXX blev självklart rädd så hon sov inte hemma i natt eftersom far har nyckeln till henne. Det kan jag förstå! Så medans hon inte var hemma passade han på att förstöra saker för henne på fyllan & i obefogad ilska. Hon var inte glad när hon kom hem & såg vad han hade ställt till med. Sen tog han ett par saker för henne med, jävla idiot!

Så hon gjorde det enda rätta... ringde snutarna. Men vad jag har förstått så har de inte gjort så mycket idag åt saken... Men ändå att ens behöva ringa snutarna...

Sen i morse klockan 9 har telefonen gått varm stundtals... Först ringde P & informerade om läget. Han tänker på oss barn & har ställt upp för oss i många år nu. Pappas missbruk... hans frispel... allt blir bara värre & värre för varje gång tycks det...

Sen har jag haft mycket telefonkontakt med min syster som kommer efter mig i turordningen, mamma, XXX & P...
Har även försökt att ringa P nu ikväll men han verkar inte vara hemma. Han & jag kommer sannolikt talas vid i morgon.

Imorgon kommer även de 2 yngsta systrarna få reda på vad som har hänt & hur läget är... Det har ju hänt att han har ringt de små på fyllan & sagt en hel del... Jag tror inte att han ringer nån av oss barn.. men man ska aldrig vara för säker på det. Han är inte klok när han börjar... helt jävla sinnessjuk!!

Haha mig lär han säkert ringa när jag har stängt av hans hemtelefon!!! Ja jag står för den... lång & gammal historia.. men jag kommer att bryta all kontakt med honom, finns inget annat att göra!

Tro mig jag VET!! 31 år är en lång tid... lång & smärtsam tid... på alla sätt!!!

Åkte till stugan idag över dagen & det var underbart eftersom vädret har varit mer än kanon idag. Men med kaoset som råder hade jag svårt att koppla av. Mina tankar var ständigt på annat håll... ;(

Det har även framkommit nått annat idag, nått jag INTE kommer skriva om här bara det att det är oerhört tungt & nått jag mår fruktansvärt dåligt över. Och jag misstänker att det kommer bli ännu jobbigare framöver då det ska rotas på djupet... Men jag ska klara mig igenom det med, precis som allting annat!

Har jag överlevt pappas missbruk i 31 år & allt vad det innebär så ska jag överleva det här med!!!

Trodde Lovisa skulle sova när vi åkte hem från stugan, tajmade bra med tid & så. Och visst somnade hon... & vaknade lagom när vi kom hem :rolleyes: Så hon är fortfarande vaken & är småjäklig med jämna mellanrum :S. Najs! SOOOOOV!!! Skitunge :D!

Ska inte göra ett skit mer idag... har ingen lust eller ork... får ta det imorgon. Imorgon är en ny dag, nya tag & nya krafter!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

uscha gumz, jag finns här alltid om du behöver någon utomstående att ventilera med. With love tazzan

2009-04-05 @ 18:14:32
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0