Iller inte myrer!

2009-04-18 @ 09:22:23
Lovisa startade morgonen med att hon 'iller inte myrer'! :D Med andra ord, hon gillar inte myror! Tyvärr verkar det som om vi måste ringa anticimex då de har invaderat hennes rum. :S

Lovisa ska döööööda myrorna säger hon med stora ögon som tefat. Så nu springer hon mellan toaletten för att att hämta toapapper & sen in i sitt rum för att döööööda myrorna med papparet :rolleyes:. En liten show så här på morgonkvisten ;). Trevligt, trevligt!

Vaknar upp till strålande solsken & klarblå himmel! Kan man bli annat än glad? Nepp!!! På med solglasögonen &kaffet i handen & ut på altan!!! :P Nice!

Men nu ska jag ta mig lite frukost, klä mig & sen blir det solen, kaffet & boken på altan!

Mors på er!!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Jessica

jag iller inte heller myrer!

2009-04-18 @ 21:16:06
URL: http://jekaskrypin.blogspot.com

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0