Herr Ågren!

2009-04-13 @ 09:24:57
Herr Ågren gör regelbunda besök hos mig, det gillar jag inte! Inte alls :thumbdown: jag skulle klara mig bra utan honom. Försvinn!!!
Men nu börjar verkligheten knata i fatt mig rejält hur mycket jag än försöker springa i från den. Jag är förbannad på det där talesättet: bättre fly än illa fäkta. Vem i helvete kom på det??? Det stämmer ju inte... You can run but you cant hide, Verkligheten kommer i kapp dig, bättre att ta tjuren vid hornen... Ta tjuren vid horen? HELL NO!!! Jag vill fly, fly lååångt bort från min grymman verklighet, men det går inte. Jag MÅSTE stanna & ta tjuren vid hornen var sig jag vill eller ej. ;(

"Gud giv mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
  Mod att förändra det jag kan,
  Och förstånd att inse skillnaden."

Påskafton & påskdagen har varit underbara, inte gjort nånting mer än läst, suttit i solen, tagit promenader i naturen osv... inga måsten...

Här kommer lite bilder...


Utsikt från stugan.

Mera utsikt från stugan :)

Jag vill tillbaka...!

Nu ska jag ta hand min något gnälliga dotter ;). Hoppas på att solen börjar värma lite mera snart så man kan gå ut & sätta sig på stolen & läsa lite.

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

kramiz gumman <3

2009-04-13 @ 10:19:06
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0