Helsike vad varmt det är!!!

2009-04-26 @ 12:43:27
Vad varmt det är!!! :thumbup:
Det trodde jag inte inte förrän 2 timmar sen då var det inte lika varmt & det blåste en sval vind. Nu blåser det knappt alls & sittandes i en stol mot husväggen i lä gör att det blir kokhett! Men jag klagar INTE!!! Bara lite kanske :rolleyes: Jag skulle vilja bada, men det går ju inte för det är ju alldeles för kallt i vattnet ännu. Men bra sugen är jag i alla fall! Jag tror jag ska gå ner till sjön & provdoppa en tå eller 2 :)

Jag hade gjort mig ett tränings schema med start från & med i dag... Men nu har det hänt nått i min axel & jag har grymt ont ;(. Varför??? Jag hade hoppats på att det bara var en tillfällighet i går men idag var det ännu värre :S. Fuck off!!!!!!
Kanske kan köra magpasset bara idag. Skit, skit, skit också!!!

Hoppas verkligen det är bättre imorgon!!!

Nu: Ut i solen igen!
Senare: Kaffe
Mycket senare: Provdoppa en tå eller 2...

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0