Grillat, tupplur & 3 skitiga busungar!

2009-04-18 @ 21:52:27
Idag var jag på Ikano så lillasyster Jojjo fick välja ut sin present. Hon valde en tunika/klänning på bikbok som hon gillade. Den var skitsnygg! :thumbup:

Sen jag kom hem fick jag ont i skallen, högst ovanligt att jag har det, så jag la mig på sängen & somnade som en gris! :thumbdown: :thumbup:

Det var jag förvisso skönt & huvudvärken försvann men när somnar jag ikväll då :question:... Jahopp det återstår ju att se då!

Sen på eftermiddagen tycket J att vi skulle grilla hamburgare. Det var en mycket god idé av min kära svåger! Sagt & gjort vi grillade & satt ute på framsidan & åt. Hur skönt som helst. Men så fort solen försvann blev det svinkallt. Så vi gick in!

Väl inne lekte barnen, Lovisa med kusinerna & såväl som syskonen Cornelia & Ludde. De leker sååå otroligt bra tillsammans de där 3. Men sen satte jag alla ungarna i badet & herre jisses vad skitiga de var!!! :O
Vattnet blev såååå skitigt att jag inte trodde mina ögon. Nog för att det kan bli skitigt men detta var nog det värsta jag har sett. Dock så var det ju 3 barn & inte 1 som det brukar. Men ändå... my goood vad smutsiga de var. Tvättade håret på alla 3 också. Cornelia har världens längsta & vackraste år *avis* så det tog lite tid att tvätt + att det gick åt en halv flaska balsam till ungens hår. Men hon blev så fin, så fin. Jag gjorde en inbakad fläta på henne efter badet.

Nu ikväll var jag ju givetvis tvungen att börja röja & stöka på kontoret/förrådet... :rolleyes:. Men det blev bra! Ska avsluta resten imorgon.

Nu ska jag lägga i sängen & läsa & slöglo på tvn..

Gött gött!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0