Fullt ös medvetslös...

2009-04-03 @ 21:28:36
Idag har det verkligen varit fullt ös medvetslös här hemma :S. Först kom T med barn sen kom Jojjo med barn.. Jojjo var sjuk hon hade hög feber & mådde inte alls bra. Eftersom hon har genomgått ett kejsarsnitt nyligen så ville givetvis sjukhuset ha in henne med en gång. Så hon fick åka dit med lille Albin & sambon Robert.. väntar i skrivandets stund på att hon ska höra av sig & säga hur det har gått & vad dom har sagt.

Idag har jag bakat & ätit semlor, gott, gott! :thumbup:

Annars så har dagen gått snabbt som attans... Jag har hunnit med att både baka, laga mat, städa & tvätta... Nu tänkte jag ta mig ett litet bad & kanske sätta på en film & ligga & slö glo på lite så här en lugn fredagkväll.

Imorgon bär det av till stugan över dagen... hoppas att vädret är som idag. Härligt! En kopp kaffe i handen & ett par solbrillor på :rolleyes: Najs!!!

Ska fixa lite inför morgondagen...

//Solfjollan

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0